Fitjar kommune skal vera ein lærande organisasjon. I dette ligg det at ein stadig er i utvikling, og søkjer ny kompetanse og kunnskap. Skal kommunen vera i utvikling må ein:
- Dokumentera den praksisen ein ynskjer
- Registrera og evaluera praksisen etter kvart både ved avviksmelding og «suksessmelding»
- Med jamne mellomrom gå gjennom og sjå på praksis og dokumentasjon, eventuelt korrigere praksis
- Søkje og nytta ny praksis og kunnskap
Tilsette, føresette og barn og unge får kompetanse på ulike arena i kommunen.
For barn og unge, og føresette har me kompetanseheving på slik måte:
Skule
- Temakveld for 7. og 9.trinn med til dømes nettvett.
- Reknekveld med føresette og elevar
- Foreldremøter med utvalgte tema eller tenester som er inne å informerer om sine tilbod.
Barnehage
- Temaforeldremøter med til dømes grensesetting, mobbing, trass etc.
Helsestasjonstenesta
- Svangerskapskurs – under utarbeiding
- Barselgrupper: tema kring til dømes psykisk helse, spedbarnsutvikling, foreldrerettleiing
- Ope dør
- Individuell rettleiing ved behov
For tilsette som jobbar med barn og unge er det ein føresetnad for god tverrfagleg samhandling at kompetanseutvikling skjer på tvers av tenestene.
For å oppdage og følgje opp utsette barn har kommunen følgjande kompetanseplan for 2018 / 2019:
- Omsorgssvikt
- Oppdragarvald
- Den naudsynte samtalen
- Teieplikt og opplysningsplikt
Kompetanseheving blir gjort gjennom:
- Felles planleggingsdagar
- Felles personalmøte for barnehagane, minimum ein gong per år
- Bruk av felles tysdagstid for skulane
- Felles leiarmøter
Andre tilsette i kommunen som er i målgruppa blir invitert til kursdagar.